Sunday, August 2, 2009

Min vän




Det finns en del människor som lyser upp ens dagar och tillvaro. Johan "Musen" Larsén är en av dessa människor i mitt liv, Detta är en extremt kul kille med massa galna tankar och idèer, han är nybliven pappa till en liten skate kille som jag hoppas ska ärva pappas pop, men att han slipper ärva vissa landningar. Tiden går och det är skrämmande när man åker bland barn som är bättre än en själv trotts att vi skejtat lika lång tid som deras stora syskon levt. Världen är inte som den var förr, kommuner bygger skateparker överallt, små kids är skit duktiga på att åka och tjejer knullar med allt och alla. frågan dyker genast upp:


Var det bättre förr?


Jag skulle säga kanske, vi hade inte dessa skateparker överallt, men det gjorde oss sugna på att leta efter roliga spots eller skapa egna, vilket för mig är vad skateboard handlar om.
Det är det klart att man önskar att man var bättre på att åka, men samtidigt är det kanske inte så mkt roligare bara för man kan fler trick.
Sen är jag övertygad om att det är bättre att få kämpa för att få ligga med en tjej, tror att min vän Johan skulle hålla med för som jag minns det så var det inte första kvällen du fick gå hem med Sara? Hade hon varit mamma till ert barn om det varit så att du hade fått henne direkt?


Vill tacka Johan för en trevlig eftermiddag, alltid kul att träffa dig =) tack oxå till Sara som lät mig låna honom. tack för ni finns.


2 comments:

  1. YEY!!

    heja mus och dansk! jag vill vara med och leka snart!

    ReplyDelete
  2. sköna bilder btw!

    jag har printat en del nu, som ska upp på väggen. du får komma och bedöma!

    ReplyDelete